Nowy mieszkaniec

Dzisiaj miałem napisać, że doczekałem się zimy. Łatwo to poznać po artykułach prasowych, które jak co roku opisują zaskakujące zdarzenie. Stało się tak i w tym roku., otóż 14 stycznia „zima zaskoczyła drogowców”. Widocznie ostatnie dwa miesiące znacząco obniżyły ich czujność.

Czujność i ciężką pracę urzędników, z właściwą sobie perspektywą, przedstawia Autor strony Pani Halinka. Od dawna już żaden komiks tak mnie nie rozbawił. Polecam ze względu na humor jak i na świetną oprawę graficzną.


Wracając do meritum tego wpisu. Zima jak wiadomo to ferie, a ferie to nieobecność dzieciaków (czasem i rodziców). Zabawki w kąt, a milusińscy pod dobrą opiekę sąsiadów. W taki właśnie sposób trafił do nas osobnik niewysokiego wzrostu, żółtego koloru (z okrągłymi oczami), posiadający nawyk obrastania w piórka. W przeciwieństwie do wspomnianych wcześniej urzędników, jemu to pasuje.

Dziwne kolory na zdjęciu te efekt oświetlenia opartego o diody LED. Niby dają białe ciepłe światło, jednak na zdjęciach wychodzi ono bardzo dziwnie. Jak na razie nie znalazłem właściwej metody korekcji tych przebarwień na etapie wywoływania. Najlepszym rozwiązaniem było by oświetlenie światłem błyskowym, jednak ze względu na stres modela ta metoda nie może być stosowana. Zdjęcie zostało poddane korekcie kolorów i obrobione przy pomocy Topaz Fusion for Aperture Detal 2 efekt Bold Detail.

 

Skoro już leży śnieg i mam nadzieję, że trochę poleży zamiast zamieniać się w błotnistą szarą papkę, to jeszcze poproszę drogocenne świecące słońce.

Skomentuj

