Bang Bang Club

Chciałem obejrzeć film „Bang Bang Club” polecany przez bfcb w komentarzu do wpisu Karmimy ptaki nie ludzi. Niestety legalne zakupienie / wypożyczenie tego filmu w Polsce nie jest możliwe (przynajmniej ja nie znalazłem sklepu, czy wypożyczalni z tym tytułem). Postanowiłem dokonać zakupu na amazon.com i już prawie witałem się z gąską… gdy na jednym z ekranów pojawiła się informacja, że do podanego w adresie kraju, przesyłka nie może być wysłana.

 

Czy ktoś jeszcze rozumie wydawców / posiadaczy praw do wartości intelektualnych i niepohamowanej chęci zysku, bo ja nie.

Chciałem napisać, że w tytułowym filmie scena wyglądała chyba tak jak na poniższym zdjęciu (niestety z powyższych przyczyn nie jestem tego pewien).

Kadr ze zwiastuna znalezionego tu.

Jeżeli jedno zdjęcie może zmienić świat, to warto robić zjęcia.

One comment on “Bang Bang Club

  1. Panie Piotrze proszę spróbować na niemieckim Amazonie, moje zamówienie złożone onegdaj bez problemu posłali do Polski ;-).
    Absolutnie polecam też książkę, moim zdaniem duuużo lepsza od filmu, choć przecie i film robi spore wrażenie.
    Pozdrawiam serdecznie

Skomentuj

